خانوما سزارین چن سانت بخیه خوردین

۴ پاسخ

به چثه بچه

روی واژنم کلا بقیه ست برش زدن

بخیه جذبی بزنن دیگه بعد عمل کشیدن بخیه هم لازم نیس

نمیدونم. ولی زایمان راحت خوبیه فقط، شستشو بده خشک کن. همین این مهمه نگذار عرق کنی. بعد ۱۱ روزم برو دکتر بکشه برات

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار جون مامان کوهیار جون ۲ ماهگی