بخیه سزارین رو چن روزگی بریم بکشیم

۷ پاسخ

۱۰روز

جذبی نیس مگه؟

من ۱۲روزگی کشیدم جوش نخورده بود

دکتر منم گفته بود ۱۰روزگی من ب تعطیلی میخوردم روز ۹ رفتم گفت جوش خورده عالیه کشیدشون

۱۰ روزگی

من ۱۰روزگی کشیدم

۱۰ روزگی

سوال های مرتبط

مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی