سلام مامانا بخیه سزارینو چند روزگی باید بکشیم؟

۷ پاسخ

من ۱۲ رفتم

ده روز بعدش یعنی یازدهمین روز

مامانا میگم خوردن کیک تو شیردهی ضرر ک ندارع؟

۱۰تا۱۴

10روزگی

روز ۱۰ عم

۱۰روزگی من کشیدم

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی