بخیه رو میشه خودمون بکشیم سزارینو

۲ پاسخ

حتما باید همون دکتری که عمل کرد بخیه رو بکشه ببر نشون بده

شاید اصن جوش نخوردع باشع باید دکتر ببینه چک‌کنه بکشع

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی