خانما بخیه رو چند روزه باید بکشیم

۷ پاسخ

سزارینی بودی؟

من 10روزه رفتم کشیدم

واسه من گفته ۷ روز بگذره بیا بکشم چون به تعطیلات میخوره

من دکتر گفت ۷روز

بسلامتی زایمان کردی مبارکت باشه عزیزم اسمشو گذاشتی آیهان؟ ثبت احوال ثبت کرد؟

سزارین اگه باشی ده روز

دکتر بمن گفت ۱۰روزه ولی من گداشتم قشنگ جوش بخوره ۱۳روزه کشیدم

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی