۶ پاسخ

من روز۸ کشیدم بستگی به بدنت داره خوش زخم باشی یانه پرستاره بمن گفت زوده باید روز۱۰ یا۱۲ بکشی ولی وقتی معاینه کرد گفت کاملا جوش خورده و کشید

من دو هفته بعد کشیدم
مشکلی ام نبود

من ۸ روز گذشت رفتم کشیدم

من روز دهم رفتم کشیدن

من ۱۰روزم بودم کشیدم

من 10 کشیدم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۹ ماهگی