خانما چند روز وقت داریم بخیه سزارین رو بکشیم ؟

۵ پاسخ

من 11روز شد کشیدم

ده روز

بمن گف ۱۰روز شد بیا

۹روز یا ده روز باید بکشی

۹تا ۱۰ روز اخرش

سوال های مرتبط

مامان مهیار و مهدیار مامان مهیار و مهدیار ۱ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی