بخیه های سزارین چند روز بعد باید بکشیم؟

۳ پاسخ

به من گفتن ۷ تا ۱۰ روزگی روز نهم رفتم کشیدم

۱۰ روز

ده روز بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد