بعد سزارین یک هفته بعد باید بخیه بکشیم

۷ پاسخ

ده روز فکر کنم یه هفته زود باشه

بخیه که جذبیه معمولا روز ۱۰ برو چک کنن

درستش ده روزه چون شکم نسبت به بقیه جاهای بدن دیرتر جوش میخوره

من بعد 10 روز رفتم گلم

یه گوشه بخیه ام مث گوشت اضافه شده کسی تجربه نداره🤕

من روز دهم. گفته بود جمعه بود شنبه رفتم روز یازدهم

هفت تاده روزبعدازعمل

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی