بنظرم دکتر بری بهتره
بهتره دکترت چک کنه وضعیتش رو
برو دکتر ممکنه نتونی خوب بکشی خودت
والا من رفتم کلینیک کشیدم موقع کشیدن هم درد داشتم
بنظرم بده دکتر بکشه
به نظرت دکتر بری بهتره
هم جای بخیه رو میبینه خدایی نکرده عفونت نکرده باشه هم خودش بخیه رو میکشه
من خودم کشیدم درد نداش
من پیش دکتر کشیدم اصلا هیچ دردی نداش
درد که نداره ولی نمیدونم خودت بتونی یا نه
سلام عزیزم چنروزس نوزادت بچه اولته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.