کی میشه دمر خوابید 😭آرزو شده برام
بعداز چند روز اره ولی تو حرکت درد داره بخیه ها
من میتونم
ب پهلو چپ راحتم
آره چرا نمیشه من خودم دوروز بعدازعمل از پهلو خوابیدم
سخته بخاطر بخیه
ولی بعد چند روز میشه
من بعد دهروز بهپهلو میخوابیدم شیر میدادم پوستم کشیده و بخیه درد میومد
من تا یک هفته ب پهلو نمیتونسم بشم
من بعد ی هفته پهلو دراز کشیدم
تا وقتی بخیه داری طاق باز بهتر
من از روز ۲دراز میکشم ،یکم جابجایی سخته ولی میشه
من ب چپ دراز ميكشم عزيزم خونرساني بهتري داره براي بهبود زخماهم عالبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.