یعد عمل سزارین میتونیم به پهلو دراز بکشیم؟

۱۱ پاسخ

کی میشه دمر خوابید 😭آرزو شده برام

بعداز چند روز اره ولی تو حرکت درد داره بخیه ها

من میتونم
ب پهلو چپ راحتم

آره چرا نمیشه من خودم دوروز بعدازعمل از پهلو خوابیدم

سخته بخاطر بخیه
ولی بعد چند روز میشه

من بعد ده‌روز به‌پهلو میخوابیدم شیر میدادم پوستم کشیده و بخیه درد میومد

من تا یک هفته ب پهلو نمیتونسم بشم

من بعد ی هفته پهلو دراز کشیدم

تا وقتی بخیه داری طاق باز بهتر

من از روز ۲دراز میکشم ،یکم جابجایی سخته ولی میشه

من ب چپ دراز ميكشم عزيزم خونرساني بهتري داره براي بهبود زخماهم عالبه

سوال های مرتبط