خانما سزارین کی به پهلو دراز کشیدید؟

۷ پاسخ

یادم نیس فقط یادمه اون اوایل نمیتونستم و هلااااک بودم از درد گودی کمر 🥲

همون تو بیمارستان

بعد ۱۲ روز

پهلو مشکلی نداره فقط رو شکم نمیتونی دراز بکشی. ولی خب درکل بعد عمل همون به کمر ادم راحته و آدم دلش نمیخاد به پهلو بخابه

بعد ده دوازده روز تونستم به پهلو بشم🥲ولی اگه گن ببندی با گن راحتی

بعد از ۳_۴ روز

روز اول

سوال های مرتبط

مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی