یادم نیس فقط یادمه اون اوایل نمیتونستم و هلااااک بودم از درد گودی کمر 🥲
همون تو بیمارستان
بعد ۱۲ روز
پهلو مشکلی نداره فقط رو شکم نمیتونی دراز بکشی. ولی خب درکل بعد عمل همون به کمر ادم راحته و آدم دلش نمیخاد به پهلو بخابه
بعد ده دوازده روز تونستم به پهلو بشم🥲ولی اگه گن ببندی با گن راحتی
بعد از ۳_۴ روز
روز اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.