شیرخشک نان یک با دو چه فرقی میکنه

۵ پاسخ

هرچی شمارش بالاتر میره سبک تر میشه چون بچه هی نزدیک به غذا خوردن میشه

یک برا زیر ۶ماه دو برا بالای ۶

من نان یک نبود الان یک هفتس دارم دو میدم اشکال نداره

2رو ازپایان6ماهگی بای شروع کنی

دو برای شش تا دوازده ماهه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان 🧿معجزه ها مامان 🧿معجزه ها ۱ سالگی