۳۲ هفته و ۴ روز ۲۱۰۰خوبه وزن بچه؟

۶ پاسخ

برای زایمان طبیعی خوبه حالا تا ۴۰ هفته مثلا باشه ۳کیلو رو رد میکنی نمیشه زاید

اره نرماله

آره خوبه

اره عزیزم

آره برا من ۲ بود که گفت زیاد تر از نرماله برات هفته های آخر مجدد باید سونو بیوفیزیکال بنویسم،الان یاد خودم افتادم که فقط دعا میکنم زودتر بدنیا بیاد چون سه روز پیش هم بالا بود و‌اگه تا ۴۰ واسته ۴ رو رد میکنه🤕🤕🤕🤕🤕

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان آرکان مامان آرکان ۹ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دِلــانــا مامان دِلــانــا ۲ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری