خانوما اسم پناه مگه دخترانه نیس؟

۱۰ پاسخ

اسم پسر من پناه هست،زمانی که ما گذاشتیم پناه کلا تو ثبت احوال پسرونه ثبت میکردن،نظر شخصی من اینه از لحاظ معنی هم بیشتر به پسر میاد تا دختر،ولی خوب میذارن برا دخترا هم،ما تو خیابونمون یه آقای دندونپزشک داریم،سن و سال دار، اسم ایشون هم پناه هست

برا ما لرا پسرونه هم هس گلم

همسایمون اسم شوهرش پناهه
خودش پریا
دخترشون پینار
😀

اسپرت عزیزم ما علی پناه هم داریم

همین ما تصمیمون پناه بود الان دو دل شدم

اسم بچه ابجیم رو گذاشتن پناه

بله دخترونس

فکرکنم جفتشون
چون توی فامیل داریم آقایی رو به اسم پناه🤔

آره

دخترونه اس

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری