سلام خانوما کسی کرمان آی وی اف انجام داده ؟

۳ پاسخ

سلام من یبار کرمان و یکبار یزد انجام دادم که هر دوناموفق بود متاسفانه اما اخرین بار رفتم مرکز مام تهران خداروشکر مثبت شدم برام دعا کنید اتفاقی نیفته و به سلامتی زایمان کنم خیلی استرس دارم

کرمان ک ن ولی من یزد ای وی اف کردم

عزیزم برنامه میلی رو داری؟ 10سوت طلا هدیه میده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری