خانوما شیر دوش برقی چه مارکی خوبه؟

۳ پاسخ

من مارک هندزفری گرفتم عالیه

من پرتابل گرفتم خوبع بد نیست

معمولی بگیر خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی شیطون مامان نی نی شیطون ۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد