خانم ها سونوگرافی رشد چند هفته رفتین؟

۱۸ پاسخ

سونو لگن تکاملی رشد نوزاد

۳۰ هفته و پنج روز

32هفته و 6روز

۲۸ تا ۳۲ هفته زمان سونوگرافی رشد هست
بهترین زمان هم ۳۰ هفته ست

هرچی زودتر بری بهتره ک اگ خدایی نکرده وزنش کم باشه بتونی زودی جبرانش کن ی تپل مپلی ب دنیا بیاری

۳۲ رفتم ولی خب ۳۴ هم به دلیل دیگه ای رفتم وزنشم گفتن

30 و یکی دیگه هم برای اواسط خرداد یعنی بعد 35 هفته خواسته

هفته 32

ولی برام توی 35هفته هم نوشته

۳۰ رفتم ۳۴ هم رفتم ۳۷ هم میرم

دکتر گفت از 30هفته الی 32هفته برین

۳۳ هفته

۳۰ هفته رفتم گلم

۲۹ هفته رفتم ۳۴ هفته هم برام نوشته ک برم

من ۲۸ هفته رفتم

من ب امید خدا میخوام ۲۸ هفته برم یا هم ۲۹🥲

۳۰ هفته و سه روز

عزیزم من ۲۹هفته

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان آقا سپهر مامان آقا سپهر ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری