۹ پاسخ

چ وقتایی داری تهوع ؟

بستگی داره یکی تا اخر بارداری داره..یکی فقط سه ماه اول دیگه ۱۴هفته شد درست میشه...یکی اولش داره وسطش درسته دوباره اخرش تهوع میاد سراغش....ان شالله که شما همین سه ماه اوله بعد درست میشی🙂

من ۴ ماه که تموم شد اوکی شدم

منکه تا 18 شدید شدید بود الانم دارم ولی خیلی کم مثلا حالتش یا تهوعم شده 2 روز یه بار

من یک هفته خوب بودم دوباره چند روزه برگشته کشته منو

والا من چهار ماهم داره تموم میشه هنوزم حالت تهوع دارم

برای هر کسی فرق میکنه
من از ۱۲ هفته اوکی شدم

معلوم نمیشه عزیزم من ۱۸ هفتم هنوز خوب نشدم

تقریبا 13 هفتگی خیلی کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین ❤️ مامان ماهلین ❤️ ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری