۴ پاسخ

لانه گزینی هست
چندهفته ای؟
منم داشتم

فردا صبح حتما برو بتا بده که اگه باردار بودی و لکه بینی داشتی تحت نظر دکتر باشی نگران نباش لکه بینی هم باشه طبیعیه دکتر راهنماییت میکنه

چند روز تاخیری

لا گزینی هست

سوال های مرتبط