انقباض دارم کی برم بیمارستان ؟ تا صبح صبر کنم؟

۹ پاسخ

دیدی شروع شد😁

من هر ۵ دقیقه ک می‌گرفت بعد یک دقیقه هم طول می‌کشید دردم رفتم گفت ۵ یا ۶ سانتی.صبر کن اینطوری بشه

تو هر ۵ دقیقه اگه داری الان برو

بچه تکون میخوره ؟؟

خیلی شدید شد برو گلم نمون خونه یا زمان انقباضات نزدیک ب هم شد برو اونجا اکسیژن خون بچه رو فشار خودتو همه چیو چک میکنن مطمئن تری

نه الان برو حتما

الا برو اگه شدیده

برو الان

الان برو

سوال های مرتبط

مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی