۵ پاسخ

در حالت عادی هم ضرر داره چه برسه به بارداری

بیا و ببین
خانومم من امشب یه رابطه ی بدی داشتم البته بعد دو سه هفته با اینکه یکمی دهانه رحمم مشکل داره ولی خب خداروشکر چیزی نبود تازه شوهرم میگه جوجوم باباشو حس کرد😑 منم همینطور پوکر زل زده بودم بهش

اگر طبیعی بخوای زایمان کنی حتما دردسرساز میشه

نباشه بهتره

فشار ب رحم میاره.

سوال های مرتبط

مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین.سوده مامان سلین.سوده هفته بیستم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۴ ماهگی
مامان جوجونوید مامان جوجونوید هفته بیست‌ودوم بارداری