چه کار اشتباهیه زایمان طبیعی بخدا بدترین تصمیم
شما طبیعی زایمان کردین درسته؟من ک طبیعی بودم نمیگم خیلی بد شدم ولی قبلا خوب بود
من انجام دادم نزدیک ۳ ماه میشه
ولی اصلا نمیشه رابطه داشت معذرت میخوالم آلت شوهرم اصلا نمیره تو فشارم هم میاریم هم دردش وحشتناک هم خون میاد ازش
من انجام دادم
زایمان طبیعی خیلی عوارض داره
کلی اطرافیان الکی بهم میگفتن برو زایمان طبیعی عالیه
پدرم در اومد
رفتم عمل تنگی واژن
دوباره دکتر گفت حالا بیا یکم باز کنم
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.