۱۱ پاسخ

منم همش بخابم هنوز 30,هفته هم نشدم 🥲🥲💔

اوهوم🥲🥲

دقیقا

چقدر دلم میخواد به شکم دراز بکشم راحت بدون هیچ. تنگی نفس و ترش کردن راااحت بخوابم

ارهه🥲🥲

اسپرین استفاده میکنین شما ؟

بعدش که شدی ۳۶میگی چرا انقد من بی حالم همش خوابم😂

اره فکراسترس نمیذاره بخوابی هی میری دسشویی

منم خواب ندارم 🥲

ممم اصلا خواب ندارم صبحم ساعت هف هش بیدارم

واقعا🥲🥲من کل بارداریم خواب بودم دلم میخواست بخوابم ...دو روزه خواب ندارم😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری