۱۰ پاسخ

بنظرم وقتی گهواره بنویسه 0 روزگی بهترین حالته 🥰😍

انشالا بسلامتی نی نی هاتون بغل کنین 🥰

منم که ۳۰ شده بودم یه حس خوبی داشتم بیشتر راهو اومدیم باهمه درداش استرسها انشاالله بقیه شم برا همه بخوشی بگذره. تودلیهامونو بغل بگیریم

خداروشکر عزیزم
ایشالله قسمت مام بشه واقعا برام سخت میگذره خیلییییی راه دارم 🥲😔

مثل من که میگم کی میشم ۳۰هفته

منم ۳۰ هفته شدم ،رفتیم تو سرازیری🤗🤗🤗😍😍😍

منم امروز ۳۰ هفته شدم🥹
امیدوارم باقی هفته ها بسلامتی و مثل برق و باد از سرمون رد بشه و نی نی ها رو سالم و سلامت بغل بگیریم

انشالله بسلامتی بغل بگیریش عزیزم 🥰🥰

وای منم همیشه میگفتم یکی میشه منم بشم 27 هفته الان میگم کی بشه بشم 30 هفته
خدا برات نگهش داره 😍

الهی هزاران بار شکر برای تو دوست خوبم❤️

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری