شکمم کوچیک نیست ؟ ۳۰ هفته و ۱ روزم
همش حس میکنم کوچیکه 😭

تصویر
۱۳ پاسخ

وای مال منم همین اندازه بخدا

منم همینم عزیزم ن کوچیک نیستتت

منم ۳۱ هفتمه دکتر گفت اندازش خوبه .بمنم میگن که شکمت کوچیکه

اخه عزیزم خودت معلومه ظریف هستی شکمت به هیکلت میخوره دیگه زیادی بزرگ بشه که خیلی بده ضررم داره برای کمرت

نه منم شکمم همینقده

خیلیم خوبه

اندازه مال منه ولی من ۲۲ هفته امشب تموم میکنم..ببین وزنش چقدره..به سایز شکم نیست که

واسه منم الان همینه🤣همه میگن انگار 6 ماهمه

منم همینجوریم دکترم میگه نرماله دوسه هفته دیگه بزرگترمیشه نسبت به جسه ووزن مادررشدش خوبه نگران نباش عزیزم

مال منم همینه الان 🥲

بنظرم خوبه ..

ب بزرگی نیس عزیزم

ربطی نداره که سونو مهمه

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلرای مامان ایلرای ۳ ماهگی