شکمم کوچیک نیست طبق هفته ام؟میگن کوچیکه اخخه😢

تصویر
۱۳ پاسخ

وزن بچه چه ربطی به شکم مادر داره اخه چرا حرف مردم بهتون مهمه تاثیر میزاره

منم مثل شمام
بیشتر نی نی من تو پهلوهامه

نه الان ماله من همینقدره

نه خوبه

خوبه بنظرم

خوبه،بنظر میاد یکمی هم رفته پهلوهات
اگ نره هم بازم خوبه بنظرم

نه خوبه
مال منم کوچیکه

منم هم هفته ی شما شکمم از شما کوچکتره همشم بهم گفتن بچه رشد نکرده عیب داره فلان بیسار ده تا سونو رفتم حتی سونو داپلر رنگی گفت هیچ مشکلی نداره وزنشم خوبه😑به نظرم اینا الکیه معمولا شکم اولیا شکم ندارن یا ژنتیکی یا اناتومی بدن ادما باعث میشه شکم نداشته باشیم.نگران نباش

شکم منم اونطوریه

عالیه ب منم همینو میگن همه بنظرم بچه همون دوماه آخر اوج رشدشه بابا

نه عالیه هزار ماشالله

به نظرم مناسبه خیلی هم خوبه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری