۱۱ پاسخ

برامنم رفته سمت پهلو شکمم کوچیکه

خیلی هم خوووشگله و خوبه😍

نه بابا، شکم منم همینقدره، ۳۱ هفته ام

شکم منم کوچیکه

وای چرا یه سریا منتظرن یکی عکس شکم بذاره بگن شکم من نصف اینه 🫠 پس اینایی که تو خیابون میبینیم همه چاقن کجا میرن

من شکمم کوچیکتر از این بود موقعی که رفتم زایمان حتی کسی نفهمید باردارم همه میگفتن بچت ریز میشه ولی من که میدونستم وزن بچم خوبه اصلا عین خیالمم نبود دخترم با وزن ۳۲۰۰ بدنیا اومد

شکم من نصف این بود

من ۳۰ هفته ام نصف تو شکم ندارم😂🤦

واسه من الان اینقدره😂وزنش چقدر بود؟

نه خوبه که
خیلیا شکمشون کوچیکه لگنت پهن باشه شکم خیلی بزرگ نمیشه

ای خدا🥹چقدر گوگولی شدی🥹😍

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گمبلی👶🏻💙 مامان گمبلی👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد