۵ پاسخ

والا هرچی زودتر بهتر من ۲۸ هفته رفتم وزنش کمه حالا باید به تغذیه ام برسم حالا که زود رفتم میگم بهتره

۳۲ هفته برو بهتره چون اگه خدایی نکرده وزنش کم باشه وقت برا جبران داشته باشی

نه۳۲ نه۳۴،
۳۳هفته برو

۳۴خ‌وبه

۳۲برو

سوال های مرتبط