بنظرتون کی برم سونو رشد ۳۲هفته خوبه؟؟؟؟؟یا این هفته برم دیگه

۶ پاسخ

به دکترت گوش کن حتما دلیلی داره عزیزم مثلا پسر من دور شکمش کمه ۲۵ هفته و ۲ روز سونو کرد خودش دارو داد گفت ۳ هفته دیگه تکرار کن سونو رو

من ۲۸ رو رفتم یکی دیگم ۳۶ هفته میرم

۳۵هفته برو

من۲۷ هفته رفتم دکترم گفت اون موقع برو

دکترم گفت ب من ۲۸هفته بایدبری

بذار همون ۳۲ برو

سوال های مرتبط

مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته سی‌ام بارداری