۸ پاسخ

عزیزم ماشاالله قدت بلنده نشون نمیده منم انگار چهار ماهه هستم بخاطر قدم اصلا نشون نمی ده

جون چ مامانیییی😍سینهای من خیلی بزرگ شدن🥴

برای منم همین قدره تا نگم کسی نمیفهمه باردارم

خب قدت بلنده طبیعی شکمت خیلی بزرگ نشه

مال من الان همینه عزیزم 😄

مال من همینقدره ، همش میترسم میگم کوچیکه شکمم

مهم اینه وزن نی نی خوب باشه .منم شکمم خیلی کوچییکه اما وزن نی نی خوبه خداروشکر

خوبه سونو رشد نرفتی

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری