۴ پاسخ

من ده رفتم گفت دختر
انتی گفت احتمالا پسر
زوده دقیق نمیگن

جنسیت سونو ان تی احتمالی میگن ک اصلا اعتمادی بهش نیست ... ۱۸ هفتگی دقیق تره سونو انومالی

من هفت هفته هستم
خیلی دوس داشتم با مامانایی که سن بارداریشون هم سن منه در ارتباط باشم و از همدیگه مشاوره بگیریم
من خیلی مطالعه دارم و سعی میکنم چیزای مهم رو بیام بهتون بگم که خدای نکرده کسی به مشکل بر نخوره
خیلی خیلی خوشحال میشم به گروه مامانای ماه دوم که روبیکاس بیایین
دوس داشتین به این ایدی روبیکام پیام بدین لینکو براتون بفرستم
@stronggirl_me

نه عزیزم، جنسیت از هفته ۱۶ به بعد هست

سوال های مرتبط

مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد