من امسال خيلي خوردم😂
هورمون هارو بهم میریزه، عوارضش هم زیاده
درطول یک سال فقط دوبار مجازه خوردنش
خیلی خیلی عوارض داره
نمیدونم ولی زیاد بخوری دیگ رو بدنت تاثیر نمیزاره
نهایتا سالی دو بار میشه خورد
خیلی بده هیلیییییی
نازایی نمیاره اما هورمونارو خیلییییی بهم میریزه وبدن داغون میشه
عزیز قرص اورژانسی نهایتا سالی ۱ الی ۲ بار.
ن گلم نمیاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.