خانوما کیا تو این هفته ها نزدیکی دارن ؟

۸ پاسخ

من از هفت ماهگی نداشتم تا الان

من که اصلا از شدت درد لگن و واژن نمیتونم بهش فکرم کنم کلا از اول نداشتم چه برسه این هفته های اخر 😵‍💫

اونا ک دارین عمیق دارین بعد بدون جلوگیری انجام میدین؟

من از اول نداشتم یکی دو بار اونم بدون دخول

من از اول داشتم ولی دیگه زیاد نمیچسبه☹️

من جدیدا دارم
البته دکترم گفته بود تا اخرش نباید داشته باشم

من دارم

من داشتم از اول با اینکه منع هم بودم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی
مامان ❤️علیرضا❤️ مامان ❤️علیرضا❤️ ۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۴ ماهگی