کلن از همون اول داشتیم شایدم بیشتر از قبل حاملگی. اخه از روزی که حامله شدم انگار شوهرمم حاملست و ویار هامونم فقط نزدیکیه🥴😂
من از اول داشتم
اگه مشکلی نداری و دکتر منع نکرده رابطه اشکال نداره که
من تا هفت ماهگی ماهی یه بار شاید بعد هفت ماهگی تا الانم که کلا نداشتیم
من از اول بارداری تا ۷ ماهگی هفته ایی دوبار داشتم
۷ تا الان شده هفته ایی یه بار وای خیلی اذیت میشم اشکم در میاد خیلی تنگ شدم
۳۸ هفته هم سزارین میشم انشالله
من از دیروز شروع کردم ولی خیلی درد داره واقعا 9ماه نداشتیم
من تا الان زیاد داشتم همیشه بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.