خانما بی زحمت جواب ازمایش منو تفسیر می کنید

تصویر
۳ پاسخ

همه چه خوبه قندت هم عالیه

اوکیه فقط مقداری باکتری در ادرار

همچیت خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی