سلام لطف می کنید ازمایش منو تفسیر کنید

تصویر
۱ پاسخ

همه چیز اوکی ، ازمایش قندتم خوبه مشکلی نداره فقط اینکه تیرویید داری؟ یه مقدار خیلی کم بالا هست عددش

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان محمدآراد💙🩵 مامان محمدآراد💙🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی