ادرارتون هم مشکل خاصی بنظر نمیرسه داشته باشه
هورمون تیروئید هم بالاست و نرمال نیست و احتمالا دچار کم کاری تیروئید هستین
قند خون نرماله
هموگلوبین خونتون کمه و کم خونی دارین ؛ تعداد گلبولهای قرمز هم کم
عزیزم گلبولهای سفید خونتون بالاست که اگه برا خودتونه احتمالا کمیش بخاطر همونه ولی شایدم عفونت داشتین یا دارین
قند ناشتات خوبه
عفونت هم نداری من از همین دوتا چیز سر در میارم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.