سلام خوبین میشه ازمایش منو تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

دفع پروتئین داری،البته خیلی کمه ،۳واحد بیشتر نیست ،نگران نباش،
فشارت که بالا نیست؟

سردرر فشار خون و این چیزا نداری؟؟؟

دفع پروتیین داری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی مامان 🍓 توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا هفته سی‌وهشتم بارداری