خانوما آزمایش منو میشه تفسیر کنید لطفاً

تصویر
۲ پاسخ

قند دوساعت بعد غذات یکم بالاست ولی دیابت بارداری حساب نمیشه چون دو تا قند دیگت خوبه احتمالا آزمایص قند ۳ ساعته برات انجام بشه

یه مقدار کم خونی داری

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۳ ماهگی