۴ پاسخ

معمولا با مثتانه خالی سونو میدن

نه فقط سونوهای قبلی رو حتما با خودت ببر منم امروز ساعت۷نوبت دارم بهم گفت قبلیا همراهت باشع

اگ صبح باید بری صبحانه ات بخور اگ بعدازظهر ک نهارتم بخور و برو

هیچ کاری نباید کنی

سوال های مرتبط

مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان نیکان🩵 مامان نیکان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلمبه چی مامان قلمبه چی هفته سی‌وهشتم بارداری