۹ پاسخ

نرماله عزیزم

منم همینطور
۱۳ بود
حالا شده ۱۰
آبریزش و ترشح هم ندارم
آب و آبمیوه هم میخورم

هرچی میتونی آب و هندونه بخور عزیزم

مایعات زیاد بخور اگ قند نداری شیرینی جاتم ی کم بخور اب دورش زیاد میشه

سعی کن مایعات زیاد بخوری

برا من زده ۱۷ تو ۳۱هفته و ۶روز

توی ۲۴هفته ۱۳ بوده

۱۰ بد نیست که آب و مایعات زیاد بخور کم و زیاد میشه

عزیزم بچه که رشد میکنه آب دورش کم میشه اگر دکتر میگه مشکلی نیست نگران نباش

تا میتونی هندونه بخور

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان کارن👼🏻💙✨️ مامان کارن👼🏻💙✨️ هفته سی‌وسوم بارداری