من ویار دارم ترش شور جنسیت پسره یا دختر

۱۲ پاسخ

ربطي به شور وترش نداره جنسيت🤣

ربطی نداره من انقد شور و ترش خوردم همه میگفتن پسره ولی دخترشد

احتمال زیاد پسر

ما یه گروه توی روبیکا داریم که مامانای باردار سه ماه اول توش هستن و باهم تجربیاتشونو به اشتراک میزارن
دوس داشتین به این ایدی روبیکام پیام بدین لینکو براتون بفرستم
@stronggirl_me

پسره عزیزم

من جفتشو میخورم دخمله

ویار من ترش شور شیرین تند 😂

اغلب ترشی و شوری پسره

پسره

عزیزم من هم علاقه خواسی ب ترشی داشتم بچم پسر

ب این چیزا نیست

عزیزم ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان شقایق مامان شقایق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۶ ماهگی