ن ربطی نداره
نه اصلا ربطی نداره خواهرم ویارش شیرینی بود میگفتن دختره ولی بچه اش پسر بود
اصلا به این چیزا نرو
من خودم شیرینی میخوردم پسر شد خواهرم همینجور ولی اطراف ما هرکس ترشی میخوره شده دختر دیگه نمیدونم ایشالله سالم باشه هرچه هست
فک نکنم ربطی داشته باشه
من خودم شیرینی جات بیشتر دوست داشتم؛ بچم دختر شد
جاریم ترشی بیشتر دوست داشت اونم دختر شد
به این چیزها نیست
ربطی نداره قشنگم من خواهر شوهرم یکیش ویارش شوری بود بچش پسر بود اون یکی ویارش شوری بود اما دختر بود جاریم هم ترشی میخورد بچش دختر بود به این چیزا نیست اصن
من که ترش بود
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.