خانما سزارین چند هفتگی انجام میشه؟

۹ پاسخ

سوال منم هست
لایک کن ببینم

٣۸ هفته

اگر مشکلی نداشته باشید از ۳۸ هفته و دوسه روز میزنن تا...

حدو یک یا دوهفته احتمال داره سزارین میکنن ولی هرچقدر دیر تر بهتر

شنیدم ۳۸ هفته اگه همه چی نرمال باشه

هفته ۳۷ به بعد فکر کنم

برای من ۳۸ هفتگی گفته دکترم
ای خدا کی اون روز برسه که برم با نینیم برگردم 😍😍😍😍

من دوتا بچمو ۳۸انشاالله اینم همون هفته۳۸

بستگی به شرایط مادرو جنین داره اگه همه چیز اوکی باشه بعضی دکترا ۳۸وبعضی هم تا ۳۹میذارن بچه بمونه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته چهاردهم بارداری
مامان سمانه مامان سمانه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلماه مامان دلماه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان الین ومحمد رضا مامان الین ومحمد رضا هفته سی‌ودوم بارداری