۱ پاسخ

سنو آنومالي و داپلر دادي؟
اگر تو اون خوب بود نميخواد بدي اگر شرايطشو نداري من سنو داپلر وآنومالي دادم قلبشو ديد خوب بود گفت نميخواد بري اكو

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی