۷ پاسخ

سلام معمولا بعضی ها رو میفرستن اکوی قلب جنین اونایی که قند بالا دارن ...

من فردا میرم

من بیست و هفت هفته انجام دادم دکتر گفت فرق نمی کنه

پس چرا دکتر به من چیزی نگفته که انجام بدم

سلام دوستان منو سرما خوردگی گرفته باید چیکار کنم؟

تا ۲۴میتونی بری

نه اوکیه منم 23 هفته وقت گرفتم انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد