۹ پاسخ

من۲۱هفته رفتم

من دکترم نگفت برم خودم ۲۴ هفته رفتم فوق تخصص قلب اطفال واسم انجام داد

با انومالی رفتم
۱۷ هفته و ۶ روز

19 هفتگی رفتم

به من گفت ۲۰هفته برم

ب منم گفت توی آنومالی بده

آنومالی رفتم دکترم گفت ۲۱ هفتگی برو نمیدونم والا یه دکتر دیگه برام ۱۲ آبان نوشته موندم

منو دکترم ننوشت هیچ

شما یعنی هنوز نرفتی؟۱۸هفتگی باید بری

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۸ ماهگی
مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری