۵ پاسخ

من واسه اکو قلب جنین نرفتم دکتر گفته اختیاری

من هفته ۲۸ رفتم

نه یک بار باید انجام داد

میگن بین ۱۸ تا ۲۴ هفته
اون آخرا رو نمیدونم چه هفته ای خوبه

من ۱۸ هفتگی انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین هفته چهلم بارداری