۱۰ پاسخ

من دادم

انجام دادنش بهتر از انجام ندادنه
خیلی از مشکلات قلبی ک ادم بزرگ میشع و میفهمه ریشه در کودکی و جنیتی دارع و ممکنه وقتی بچه هستن راحت درمان شن

نیاز باشه دکترت میگه بری

دکتر من نگفت

ن خیلی از دکترا نمیگن

من ک انجام دادم

من ک انجام دادم

انجام بدی بهتره چون خیلی ازبچه های متولد میشن قلبشون صدای اضافه داره اگ انجام بدی بفهمی سوفل قلبی توجنینی راحتردرمان میشه

منم ندادم
نه قبلی نه اینسری

سلام به من که تا حالا دکترم نگفته

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد